سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بازی های اورجینال

نظر

آموزش جامع خرید بازی از استیم و نکان کامل برای خرید به بهترین قیمت

 

اینجا قصد دارم روش های مختلف خرید بازی رو به شما بگیم و سعی می کنم که تمام تلاش خود را انجام دهم بهترین روش و ارزان ترین روش خرید بازیها را از استیم را برای شما توضیح دهیم.

برای شروع ابتدا روش های مختلف شارژ اکانت استیم را توضیح می دهیم که ارزان ترین راه آن خرید کلیدtf2 می باشد در ادامه به طور کامل توضیح می دهیم.

 

استیم

    . استیم در واقع یک پلتفرم جامع برای بازی‌های دیجیتال است که توسط شرکت Valve Corporation     ایجاد شده است. این پلتفرم امکان خرید، دانلود و اجرای بازی‌های مختلف را بر روی کامپیوترها و دستگاه‌های مختلف، از جمله کنسول‌های بازی، فراهم می‌کند.

 

با استیم، کاربران می‌توانند به طور آسان و سریع به آخرین بازی‌ها دسترسی پیدا کنند و از تخفیفات ویژه و فروش ویژه نیز بهره‌مند شوند. همچنین، این پلتفرم به طور مداوم با به‌روزرسانی‌ها و افزودن محتوای جدید، تلاش می‌کند تا رضایت کاربران را بالا ببرد.

خرید بازی از استیم

قبل از شروع صحبت در باره‌ی خرید بازی ابتدا باید یک توضیح کوتاه در باره‌ی ریجن استیم بدهیم

 

بیبینید اول از همه و مهمترین چیز که حتی از روش خرید بازی در استیم برای شما اهمیت بیشتری دارد این است که شما باید کشور اکانت خود را یک کشوری انتخاب کنید که بازی های استیم در آن ارزان می باشد

در حال حاضر کشور های زیر پایین ترین قیمت بازی ها را دارا می باشند

  • اوکراین
  • هند
  • قزاقستان
  • برزیل

 

 

شما به سه روش مختلف می توانید بازی های خود را خریداری کنید که در ادامه هر یک را به طور جامع توضیح می دهم

  1. خرید از مارکت استیم
  2. خرید سی دی کی و فعال سازی آن بر روی اکانت  
  3. خرید گیفت بازی استیم

خرید از مارکت استیم

شما می توانید اکانت استیم خود را به دو روش شارژ کنید با استفاده از گیفت کارت یا فروش آیتم در اکانت استیم خودتون.

1-شارژ با گیفت کارت

این روش بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی با سرچ درگوگول خرید گیفت کارت استیم والت مد نظر خود را خریداری کنید و اکانت خود را شارژ کنید. دقت داشته باشید که این روش یکی از بی دردسر ترین راه های خرید بازی استیم است و شما با چند کیلک ساده می توانید بازی خود را خریداری کنید.

2-شارژ با استفاده از آیتم

در حال حاضر یکی از بهترین روش های خرید از استیم به این صورت است که شما با فروش آِیتم های خود در مارکت استیم می توانید والت خود را افزایش دهید و بازی مدنظر خود را خریداری کنید در حال حاضر محبوب ترین آِیتم برای این کار خرید کلید tf2   می باشد.

تذکر:برای خرید به این روش حتما باید مارکت استیم شما باز باشد و اکانت شما دارای محدودیت نباشد.

رفع محدودیت اکانت استیم

برای رفع محدودیت اکانت استیم نیاز به انجام کار خاصی نیست و شما تنها با خرید یک گیفت کارت و فعال سازی آن بر روی اکانت خود می توانید این محدودیت را بردارید دقت داشته باشید که حداقل باید 5 دلار اکانت استیم خود را شارژ کنید.

تذکر:گیفت کارت اولی که بر روی اکانت خود می زنید تعیین کننده ریجن اکانت شما می باشد مثلا در حال حاضر محبوب ترین ریجن استیم کشور اوکراین است پس شما یک گیفت کارت اوکراین برای خود خریداری کنید و بر روی آن گیفت کارت بزنید.

دقت داشته باشید که ریجن اکانت استیم نیز در زمان خرید بسیار مهم است ممکن است شما بازی را خریداری کنید که در اوکراین تنها 5 دلار باشد ولی در ترکیه 15 دلار حتما در زمان ساخت اکانت دقت به ریجن اکانت استیمی که می سازید داشته باشد.

نکته:دقت داشته امکان تغییر ریجن اکانت استیم می باشد ولی همیشه سعی کنید راه را از اول درست بروید و اکانت با ریجن مناسب بسازید که در آینده دچار مشکل نشوید.

خرید سی دی کی و فعال سازی آن بر روی اکانت

در این روش نیز تکات بسیاری مهمی وجود دارد سی دی کی های کشور های مختلف دقیقا مثل حالت قبل در کشور های مختلف دارای قیمت متفاوتی هستند و بسته به ریجن خود می توان سی دی کی کشور مد نظر خود را انتخاب کنید و خریداری کنید دقت داشته باشید که سیدی کی گلوبال نیز وجود دارد و لی خب قیمت های بسیار بالاییی برای این نوع سیدی کی در نظر گرفته می شود.

خرید گیفت بازی استیم

خب این روش قبلا بسیار رایج بود و تمام فروشکاه های  ایرانی بازی ها را به این روش اراِیه می کردند در حال حاضر کمتر کسی به این روش بازی به فروش می رساند البته هنوز شما می توانید بازی های خود را به این روش خریداری کنید

در این روش دقیقا مثل حالتی که برای شما آیتم میفرستادند شما بازی را دریافت می کنید و بر روی اکانت خود فعال سازی می کتید.

دقت داشته باشید که گیفت ها نیز دارای ریجن می باشند و شما باید گیفت متناسب با ریجن اکانت استیم خود را خریداری کنید.

یک روش عالی برای خرید بازی های ارزان

یکی از بهترین روش ها برای خرید بازی ها به ارزانترین روش ممکن این است که شما در زمان هایی که استیم تخفیف هایی را قرار می دهد بازی های خود را خریداری کنید با این کار ساده شما به راحتی می توانید بازی های خود را با قیمت حتی نصف حالت معمول خریداری کنید.

نتیجه

 

شما تنها با خواندن این مقاله می توانید به راحتی از این به بعد هزینه بسیار کمتری را برای خرید بازی های استیم بپردازید و با رعایت این نکات بهترین تجربه از بازی ها را داشته باشید در صورتی که در این زمینه سوال یا نظری داشتید خوشحال می شم بام در ارتباط بگذارید تا با هم بتوانیم  در این راه بهتر حرکت کنیم.