سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش بازی های اورجینال

راهنمای جامع خرید موس گیمینگ

آیا شما هم به دنیای پر شور بازی ها علاقه دارید ؟پس ختما به دنبال یک مناسب گیمینگ مناسب برای تجربه بهتر از بازی های خود هستید.اما ممکن است با توجه به تنوع بسیار زیاد موس های گیمنگ در خرید خود گیج شده باشید در این مقاله سعی داریم به طور کامل به شما کمک کنیم که موس گیمینگ متناسب با نیاز های خود را خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید، موس گیمینگ نقش بسیار مهمی در تجربه‌ی بازی شما دارد. این قطعه کوچک ولی حیاتی از تجهیزات بازی، ارتباط مستقیمی با عملکرد و کیفیت بازی شما دارد. حالا فرصت طلایی‌ست تا با ما همراه شوید و در این سفر جذاب، رازهایی را کشف کنید که به شما در انتخاب بهترین موس گیمینگ کمک خواهد کرد.

بیایید به سراغ معیارهایی برویم که یک موس گیمینگ را واقعاً جذاب می‌کنند. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، عملکرد بالا و دقت بی‌نظیر است. یک موس گیمینگ باید قابلیت پاسخگویی سریع، دقت بالا و حساسیت مناسب و آرگونومی مناسب را داشته باشد تا در بازی‌های به شما حس فوق العاده ای را القا کند.

فناوری‌های مهم در موس گیمینگ

 

حسگرهای حرکتی از مهم‌ترین عواملی هستند که در عملکرد موس گیمینگ تأثیرگذار هستند. دقت و حساسیت موس نیز باید به گونه‌ای باشد که حرکات دقیق و سریع بازیکن را تشخیص دهد. قابلیت تنظیم DPI نیز به بازیکن این امکان را می‌دهد که حساسیت موس را به میزان دلخواه خود تنظیم کند. 

dpi چیست؟

این عبارت مخفف نقطه در اینچ یا در پیکسل می باشد .خیلی ساده بخوام توضیح بدم مقدار حرکتی که شما نیاز دارید موس را تکات بدهید تا در صفحه نشانگر حرکت کند.

طراحی و اندازه‌گیری

این مورد یکم پیچیده است شرکت ها برای کاربران سعی دارند که موس مناسب دست آن ها را طراحی کنند البته خوب با توجه به این که افراد مختلفی از موس ها استفاده می کنند ممکن است یک مدل موس برای شخصی مناسب باشد و برای شخص دیگر خیر این مبحث کمی سلیقه ای است و هر موسی که به شما حس خوب می دهد در این زمینه آن را انتخاب کنید.

نوع اتصال

کاربر با توجه به نیاز خود می تواند از موس های وایرلس یا موس های با سیم استفاده کند که هر کدام از این دو نوع موس داری ویژگی هایی هستند.

قابلیت های دیگر

بعضی از موس ها قابلیت های مختلفی دارند که نیاز های کاربر را به بتوانند به راحتی پاسخ دهند مثلا انجام برنامه ریزی های خاص برای دکمه ها در بازی که بتوانید برای هر بازی یا کاری برنامه خاصی را به موس بدهید.

تغییر رنگ نور موس و قابلیت rgb که حس فوق العاده را به کاربر در زمان استفاده می دهد.

تفییر در حساسیت حرکت های عمودی و افقی موس که می توانند در بسیاری از بازی ها به شما کمک کند خیلی بهتر شوید.

جمع بندی

با توجه به این که موس های گیمیگ امکانات مختلف و توضیحات بسیاری دارند که شاید سواد من که دارم این مقاله را می نویسم بیشتر باشد تصمیم گرفتم یک مقاله برای شما بذارم که به طور کامل انواع موس گیمینگ را به طور جامع توضیح داده است که شاید این مقاله برای شما عزیزان مفید باشد.شما با خواندن خرید موس گیمیتک حرفه ای  می توانید به راحتی از نیاز های خود در این زمینه آگاه شوید و مناسب مناسب خود را خریداری کنید.